המוצר נוסף בהצלחה!
המוצר נמחק בהצלחה!

העגלה שלי,  התחברות | הרשמה

לסיום קנייה
₪0

קופונים והטבות

יש לך קופון או הטבה? הגעת למקום הנכון
שליחת הודעה
ק.אחרונות
0
העגלה שלי
מבצעים
תפריט
כתב: זהבי ריהוט גן ירכא
קראו: 2,281 גולשים
01/12/21, 11:44

ריהוט גן ישירות מהיבואן

זהבי ריהוט גן

 

 

ריהוט גן ישירות מהיבואן

דמיינו את החצר שלכם כשמוסיפים לה פינת ישיבה מפנקת, שולחן אוכל מסוגנן, נדנדה זוגית, ערסל ראטן, מיטת שיזוף ורהיטים נוספים לאירוח ו/או רביצה נינוחה תחת כיפת השמיים - קרוב לוודאי שהתמונה שהצטיירה בדמיון העלתה חיוך רחב על הפנים, ואם תהפכו אותה למציאות, החיוך יישאר שם עוד זמן רב.

מצד שני, יש גם מרכיב שעלול לקלקל את התמונה המושלמת: תג מחיר יקר מדי על פריטים כאלה ואחרים. הפתרון: לקנות ריהוט גן ישירות מהיבואן, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, וכך ליהנות מיחס עלות תועלת משתלם במיוחד. זהבי מבטיחה לא "רק" מחירים נוחים אלא גם קטלוג עשיר באפשרויות כולל כאלה בבלעדיות.

לחסוך את פערי התיווך

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המחירים של מוצרים רבים מאוד הוא אורכה של שרשרת האספקה. באופן טבעי ככל שמוצר עובר יותר ידיים עד ללקוח, העלות שלו מתייקרת - משום שכל אחד מהעסקים לאורך השרשרת שואף כמובן להרוויח.

קניית ריהוט גן ישירות מהיבואן מצמצמת את פערי התיווך למינימום האפשרי, ומוזילה במידה ניכרת את המחיר של כל פריט וכל רהיט. בהתאם תוכלו למשל לצרף למערכת הישיבה הפינתית גם נדנדה זוגית באותה מסגרת תקציב שקבעתם לעצמכם, או לחילופין לבחור שולחן גן מדגם יוקרתי יותר ועדיין לשלם מחיר נמוך - ובאופן כללי לשדרג במידה משמעותית את הגינה בלי לבזבז על כך יותר מדי כסף.

מגוון רחב של דגמים ואפשרויות

יתרון נוסף של קניית ריהוט גן ישירות מהיבואן הוא חופש הבחירה הנרחב, ובפרט כשבוחרים נכון ביבואן שיודע לקלוע לטעם של הקהל הישראלי ולספק לו מגוון רהיטים איכותיים במחירים משתלמים - כולל דגמים בלעדיים.

חופש הבחירה בא לידי ביטוי במידות של הרהיטים השונים, בתצורה שלהם (למשל מערכת ישיבה לגינה 3+1+1 או מערכת צנועה יותר של 2+1+1), בחומר הגלם שממנו מיוצרות הספות והכורסאות וגם במראה. בזכות מגוון הדגמים שמספק היבואן, אפשר להגיע להתאמה מושלמת גם למאפיינים הספציפיים של הגינה וגם לטעם שלכם.

מכל הדגמים והרהיטים ניתן להתרשם גם באולם התצוגה של זהבי ריהוט גן בירכא וגם כאן באתר. בנוסף, כחלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לשירות מצוין, נשמח גם לספק מידע רלוונטי ולענות על כל שאלה בטלפון - כך שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם מקבלים בתמורה לכספכם.

אחריות על כל רהיט וראש שקט באמת

רכישת ריהוט גן מיבואן רציני ואמין כמו זהבי מובילה גם לקבלת אחריות מלאה על כל פריט, משמשיה וגזיבו, דרך מיטת שיזוף וערסל ועד לשולחן אוכל ומערכת ישיבה. האחריות מספקת ראש שקט באמת בזכות הידיעה שמדובר במוצרים איכותיים שאפשר יהיה ליהנות מהם - ומהגינה - במשך שנים רבות.

זהבי ריהוט גן – לרגעים כיפיים במיוחד, במחירים כיפיים במיוחד. זה הזמן ליצור איתנו קשר ולשדרג את הגינה.

 

זהבי ריהוט גן – הדרך לחיים עם איכות אמיתית, ועכשיו במבצעים משתלמים!

כתובת: ירכא אזור תעשיה, ירכא

טלפון: 04-610-061