המוצר נוסף בהצלחה!
המוצר נמחק בהצלחה!

העגלה שלי,  התחברות | הרשמה

לסיום קנייה
₪0

קופונים והטבות

יש לך קופון או הטבה? הגעת למקום הנכון
שליחת הודעה
ק.אחרונות
0
העגלה שלי
מבצעים
תפריט
כתב: זהבי ריהוט גן ירכא
קראו: 1,666 גולשים
01/12/21, 11:40

ריהוט גן גם בחורף

זהבי ריהוט גן

ריהוט גן גם בחורף

כשחושבים על ריהוט גן - מערכת ישיבה נוחה, שולחן שסביבו יכולים בני המשפחה להתאסף לטובת ארוחה תחת כיפת השמיים, ערסל, מיטת שיזוף ועוד - האסוציאציה הראשונה היא יום קיץ שמשי או יום אביבי חביב. אבל כל מי שזכה לחיות בבית עם חצר או אפילו "רק" מרפסת שמש מרווחת יכול ליהנות מהמרחב הפתוח גם בחורף - ובפרט אם בוחרים רהיטים מתאימים. הקטלוג העשיר של זהבי ריהוט גן מתעדכן כל הזמן ומאפשר לכם למצוא פריטים שמותאמים באופן מושלם גם לגינה וגם לטעם שלכם.

מזג אוויר מושלם לבילויים מכל הסוגים בחצר

החורף הישראלי מייצר תנאים אופטימליים לבילוי באוויר הצח. ארוחה עם חברים, רביצה נינוחה עם המשפחה, משחקים עם הילדים, קריאת ספר תוך שכיבה על ערסל - מכל אלה תוכלו ליהנות גם בנובמבר, דצמבר, ינואר ופברואר, תקופה שאמנם מוגדרת כחורף אבל בפועל יש בה לא מעט ימים חמימים ונעימים מאוד. למעשה במובנים רבים אפילו כיף יותר לשהות בגינה בחורף מאשר בקיץ שבו הטמפרטורות לפעמים גבוהות מדי וגם הלחות עלולה להקשות.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים ריהוט גן לחורף?

כדי לנצל באופן מיטבי את החצר - וגם את המרפסת, משום שריהוט גן מתאים כמובן גם לחלל זה - חשוב להקדיש תשומת לב לבחירה נכונה של כל פריט וכל רהיט.

אצל זהבי ריהוט גן הדגש העיקרי הוא באופן טבעי עמידות לרטיבות. מבחינה זו חומר הגלם האידיאלי הוא אלומיניום. למתכת זו יש באופן טבעי שכבת הגנה בפני קורוזיה כך שהיא אף פעם לא מחלידה. בנוסף, בניגוד לעץ שמים עלולים לחדור אליו ולגרום לו להתעוות או להירקב, האלומיניום כמובן אטום לחלוטין ונשמר היטב גם כשהוא סופג גשם.

חומר גלם נוסף שמתאפיין בעמידות מרבית לגשמים ורוחות הוא ראטן סינתטי, ולכן גם הוא מהווה בחירה נכונה של ריהוט גן שיוכל לשמש אתכם גם בחורף.

ריפודים עם יכולת ייבוש מהירה

דגש חשוב נוסף בהתאמת ריהוט גן לחורף הוא הריפודים. אמנם בישראל כמויות הגשם אינן גבוהות, אבל גם כך ישנם פרקי זמן שבהם כן יורדים ממטרים. בחלק גדול מהמקרים אחרי למשל שעה של גשם השמש יכולה להפציע והמשך היום יהיה נעים, ויש גם ימים של גשמים מקומיים שמונעים את אפשרות הישיבה בגינה או במרפסת במשך דקות בודדות.

על-מנת שתוכלו לחזור וליהנות מריהוט הגן מיד כשהגשם נפסק, חשוב להקפיד על כיסאות, ספות, כורסאות וגם נדנדות עם ריפוד שמתייבש במהירות. בזכות חומרים מתקדמים זוהי אופציה זמינה וגם לא יקרה מדי - וכך תוכלו לנצל את המרחב הכי כיפי בבית לאורך מקסימום ימים בשנה כולל בחורף.

----

זהבי ריהוט גן מציעה מבחר רחב מאוד של מערכות ישיבה, שולחנות, כיסאות, מיטות שיזוף, נדנדות ועוד – כל מה שאתם צריכים כדי לבלות בגינה לאורך כל עונות השנה, ובמחירים שאסור לפספס!

זהבי ריהוט גן – הדרך לחיים עם איכות אמיתית, ועכשיו במבצעים משתלמים!

כתובת: ירכא אזור תעשיה, ירכא

טלפון: 04-610-0615