המוצר נוסף בהצלחה!
המוצר נמחק בהצלחה!

העגלה שלי,  התחברות | הרשמה

לסיום קנייה
₪0

קופונים והטבות

יש לך קופון או הטבה? הגעת למקום הנכון
שליחת הודעה
ק.אחרונות
0
העגלה שלי
מבצעים
תפריט
כתב: זהבי ריהוט גן ירכא
קראו: 1,724 גולשים
01/12/21, 11:36

למה מומלץ לקנות ריהוט גן?

זהבי ריהוט גן

למה מומלץ לקנות ריהוט גן?

מי שמצליח לקנות בית עם גינה, או אפילו "רק" לשכור יחידת מגורים שיש לה גם חצר, יכול לשדרג במידה ניכרת את איכות החיים שלו. כדי לממש את הפוטנציאל כדאי גם לטפח את הגינה, ובפרט מומלץ לרהט אותה עם פריטים שמותאמים לה ולסגנון החיים של בני הבית. באולם התצוגה וגם באתר של זהבי ריהוט גן ממתינים לכם שלל רהיטים מסוגננים, עמידים, נוחים ומרשימים מאוד.

לארח בנוחות ובנחת

מערכת ישיבה נוחה - למשל כזו שכוללת ספה שמיועדת ל-3 בני אדם ועוד 2 כורסאות, מערכת פינתית גדולה שמתאימה ל-5-6 אנשים, ויש כמובן עוד שלל דגמים ואופציות - מאפשרת לכם לארח חברים במקסימום נוחות. בזכות הספות והכורסאות תוכלו לרבוץ בנחת במשך שעות רבות בגינה ולהיזכר כמה החיים יכולים להיות יפים.

באופן דומה הצבת שולחן וסביבו כיסאות מקנה לכם את האפשרות לערוך ארוחות משפחתיות בגינה, תחת כיפת השמיים ובאווירה משוחררת ומהנה מאוד. הרווח בכל מקרה הוא רגעים של אושר אמיתי - רגעים שבשבילם אנחנו חיים ועובדים כל כך קשה.

מקסימום כיף לילדים

קטגוריה נוספת של ריהוט גן אצל זהבי מיועדת לשדרג את אפשרויות הבילוי של הילדים - ובעצם גם של המבוגרים. הכוונה היא לנדנדות מסוגים שונים וגם לערסלים. רהיטי גינה אלה מושכים את כל מי שנמצא בתוך הבית לצאת החוצה ולהתמסר לחוויה מפנקת תחת כיפת השמיים, עם כוס קפה או כוס יין, לבד או עם בן/בת זוג - כל מה שצריך כדי להירגע אחרי יום עבודה מתיש (וגם לפני יום עבודה שכזה).

התרומה המשמעותית של אוויר צח לבריאות הפיזית והנפשית

כולנו, או לפחות רובנו הגדול, מבלים חלק ניכר משעות היום מוקפים בבטון מכל עבר. ה-DNA שלנו לעומת זאת עדיין מחובר לטבע ולמרחבים הפתוחים, ולכן מבלי שנדע להסביר לעצמנו למה, אנחנו חווים מצוקה - וגם כמיהה של ממש לשהות תחת כיפת השמיים, באוויר הצח.

זו גם הסיבה לכך שרבים חולמים על בית עם גינה, אבל גינה שאין בה רהיטים יפים שמתאימים לה תישאר רוב הזמן ריקה ולא תממש את הייעוד שלה - סיבה טובה נוספת לקנות ריהוט גן איכותי ועמיד, ובפרט אצל זהבי.

גינה מרוהטת היא גם גינה מטופחת

המשוואה פשוטה: בגינה מרוהטת בני הבית מבלים זמן רב יותר. ככל שמבלים זמן רב יותר בחצר, כך מתעצם הרצון לטפח גם את האזורים הלא מרוהטים שלה - למשל לנטוע עוד עץ, לשתול עוד צמחים, לכסח את הדשא כדי שיוכל לצמוח בדרך הטובה ביותר והבריאה ביותר עבורו, ועוד. בהתאם כשאתם קונים ריהוט גן, אתם למעשה סוללים את הדרך אל גינה מרהיבה ומשמחת בכל ההיבטים.

זהבי ריהוט גן – הדרך לחיים עם איכות אמיתית, ועכשיו במבצעים משתלמים!

כתובת: ירכא אזור תעשיה, ירכא

טלפון: 04-610-0615