המוצר נוסף בהצלחה!
המוצר נמחק בהצלחה!

העגלה שלי,  התחברות | הרשמה

לסיום קנייה
₪0

קופונים והטבות

יש לך קופון או הטבה? הגעת למקום הנכון
שליחת הודעה
ק.אחרונות
0
העגלה שלי
מבצעים
תפריט
כתב: זהבי ריהוט גן ירכא
קראו: 826 גולשים
09/09/22, 09:51

מדוע חשוב לבחור ריהוט גן איכותי לגינה?

מדוע חשוב לבחור ריהוט גן איכותי לגינה? כמעט בכל בית כיום יש מרפסת ובבתים הפרטיים כמובן שקיימת גם גינה.

מדוע חשוב לבחור ריהוט גן איכותי לגינה? כמעט בכל בית כיום יש מרפסת ובבתים הפרטיים כמובן שקיימת גם גינה. כולם מעוניינים לשבת בנוחות במרפסת או הגינה של הבית, בין אם מדובר ביום קיץ שמשי או שמדובר ביום חורף מעונן. אחד הדברים המרכזיים ביצירת מרפסת או גינה נוחים, הוא ריהוט הגן שקיים בהם. כאשר ריהוט הגן איכותי, הוא נשמר לזמן ארוך יותר וגם מותאם לקיץ החם ולחורף הגשום. אז איך בוחרים ריהוט גן איכותי? במאמר הבא ניתן לכם מספר טיפים שיעזרו במשימה.

לרכוש ריהוט גן מחומרים איכותיים

כאשר אתם רוכשים רהיטים חדשים לבית, אתם בודקים את איכות החומרים. גם כאשר אתם רוכשים ריהוט גן, יש לבצע את הבדיקה הזו. כיום קיימים שלושה חומרים איכותיים עבור ריהוט גן. החומר הראשון הוא עץ. זהו חומר טבעי שיודע לשרוד בצורה טובה בחוץ גם כאשר יש שמש חזקה וגם כאשר מדובר ביום חורפי וגשום. החומר השני הוא אלומיניום. מדובר במתכת בעלת תכונות ייחודיות. כאשר האלומיניום נפגש עם האוויר שבחוץ, הוא מייצר שכבת הגנה השומרת עליו מחלודה וקורוזיה ולכן הוא מצוין אל מול תנאי מזג האוויר. החומר האחרון עבור רהיטי גינה איכותיים הוא ראטן. רבים חושבים כי הראטן עשוי מפלסטיק או פולימר, זה נכון כאשר מדובר בדמוי ראטן, אך ראטן אמיתי הוא למעשה ענפים העשויים מעץ דקל והם עמידים בתנאי חוץ.

בחירת ריהוט שעשוי מחומר איכותי היא חשובה מאוד על מנת שהרהיטים ישמרו לכם לאורך זמן. מומלץ לבחור באחד מהחומרים שהזכרנו וכך תוכלו לדעת שהרהיט יישמר לכם שנים קדימה.

לרכוש ריפודים דוחים מים

עוד דבר שכדאי לכם לשים לב אליו ברכישת ריהוט גן שנשמר לאורך זמן הוא ריפודים העשויים מבד דוחה מים. אף אחד לא מעוניין לרכוש כל שנה ריפודים חדשים לאחר שנרטבו בגשם או לחילופין, להכניס את הריפודים למחסן ולהימנע מלשבת בריהוט הגן שלכם בימי החורף. ריפודים העשויים מבד דוחה מים מאפשרים לכם להניח אותם בגינה תחת צלייה או פרגולה במשך כל השנה. אם ירד גשם הוא לא יהרוס את הריפודים וגם לא יחדור אל הספוג או המילוי של המזרנים והכריות.

לרכוש ריפודים שניתן לכבס אותם

עוד דבר חשוב כאשר אתם רוכשים ריפודים עבור ריהוט גן, הוא לוודא שניתן לכבס אותם. שהייה בחוץ מביאה עמה לכלוך ואבק ולפעמים גם כתמים. אם אתם רוצים שהריפודים שלכם ישמרו זמן רב, וודאו כי מדובר בריפוד שיש לו הוראות כיבוס. אנשים רבים רוכשים שני סטים של ריפודים ומחליפים בניהם ממש כמו שמחליפים מצעים למיטה. זה מאוד נוח, שומר על הריפוד שלכם נקי ותמיד אתם יכולים להנות משני עיצובים שונים לגמרי של ריפודים בריהוט שלכם.