המוצר נוסף בהצלחה!
המוצר נמחק בהצלחה!

העגלה שלי,  התחברות | הרשמה

לסיום קנייה
₪0

קופונים והטבות

יש לך קופון או הטבה? הגעת למקום הנכון
שליחת הודעה
ק.אחרונות
0
העגלה שלי
מבצעים
תפריט
כתב: זהבי ריהוט גן ירכא
קראו: 1,596 גולשים
18/07/22, 12:48

להאיר את החצר האחורית

עכשיו, כשמתחילים ימי הקיץ החמים, אנשים רבים רוצים ליהנות ממזג האוויר הנהדר באמצעות שיטות בגינה שלהם לאחר העבודה או בסופי השבוע.

עכשיו, כשמתחילים ימי הקיץ החמים, אנשים רבים רוצים ליהנות ממזג האוויר הנהדר באמצעות שיטות בגינה שלהם לאחר העבודה או בסופי השבוע.  לכן, זהו בדיוק הזמן לשדרג ולשפץ את הגינה. הנה כמה טיפים לשדרוג נכון.

 

קודם כל, ביטחון

 

הבית הוא המקום החשוב ביותר בשבילנו, את רוב זמננו אנחנו מבלים בו, בין אם לאחר שעות העבודה, סוף השבוע ובחגים. למעשה, הבית הוא המקדש הפרטי שלנו ושל המשפחה, ואנו מתכננים להתגורר בו במשך שנים רבות. לכן, בית פרטי הוא גם יעד פופולרי במיוחד לפורצים ולגנבים, אשר רוצים לקחת את הרכוש. הגניבות מתרחשות אחת על כמה וכמה בשטח הגינה הפרטית שכן הגינה נמצאת מחוץ לבית והיא מוצגת לכולם.

 

כדי להגן על הבית, ולהקשות על הפורצים לחדור למבנה ולגנוב, חשוב למגן את המבנה באמצעות שער חשמלי שנפתח בלחיצת כפתור, וכן בעזרת פתרונות מיגון ואבטחה נוספים. בין אמצעי האבטחה הידועים ניתן למצוא מערכת אזעקה, מנגנוני נעילה משוכללים, מצלמות במעגל סגור וכמובן מוקד סיור ואבטחה שיהיה זמין לכם בכל שלב ביום (וגם בלילה). אין ספק שבתים אשר מוגנים חווים הרבה פחות פריצות, מבתים אחרים, ולכן חשוב לשמור על פתרונות אבטחה שונים. 

 

התאמה לגודל

 

לאחר שמיגנתם את הבית, חשוב לאמוד את גודל הגינה שלכם, כך שהיא לא תהיה עמוסה מידי. לאחר שמדדתם, חשבו כיצד תרצו לשדרג את הגינה, וזכרו שישנם מגוון מוצרים משלימים כמו שמשיות, מיטות שיזוף וגזיבו לנוחיותכם. אם הבית שלכם יחסית גדול, ויש הרבה שטח פנוי בגינה, תוכלו אפילו להתאבזר בבריכה פרטית לימים החמים. חשוב מאוד להתאים את הגודל של רהיטי הגינה והאביזרים השונים לגודל של הגינה עצמה, כך שתוכלו לאבזר את הגינה בצורה מרווחת ונוחה לאירוח. זכרו שתוכלו למצוא מוצרים דומים בכל מיני גדלים כך שתוכלו לאבזר את הגינה כפי שאתם רוצים, כך שאם מצאתם אביזר שמתאים לכם, תוכלו לבחור גם את הגודל הנכון. 

 

כפי שניתן לראות, כאשר משפצים את הבית או מאבזרים את הגינה ישנם רעיונות רבים שניתן ליישם, ולמעשה הכל פתוח לפניכם. ניתן לבדוק ברחבי האינטרנט ולקבל רעיונות בתארים שונים, או אפילו תוכלו למצוא רעיונות רבים ברשתות החברתיות, של חברים או קרובי משפחה. לחילופין, תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע שעוסק בעיצוב פנים ושאול אילו מוצרים שיתאימו. בדרך כלל אנשי מקצוע יעזרו לכם להתאים את הגינה לשאר הבית, כך שתיווצר הרמוניה והבית ירגיש כיחידה אחת שלמה. 

 

חדורי מטרה

 

נכון, לשפץ את הגינה שלכם נשמע כמו דבר נהדר, אבל חשוב גם לשמור על תקציב מסוים ולהתאים את הרכישות לפי התקציב שלכם. בחרו אילו סוגים של אביזרים אתם רוצים בבית והתחילו לחפש כאלה שיכולים להתאים לאווירה שלכם. נסו לא להתפזר יותר מידי כדי שהגינה לא תהיה עמוסה. חשבו לאיזו מטרה אתם רוצים את הגינה: האם לאירוח חברים ומשפחה או לפנאי ושיזוף, האם הגינה שלכם מוזנחת וצריכה שיפוץ עם נוי ופרחים? רק לאחר שתחליטו מהי המטרה תוכלו לשפץ בקלות ובנעימות.